Bitrix24-CRM

მუშა პროდუქტი

CRM

ვებ-სერვისი
ნანახია 6199-ჯერ

აღწერა

კლიენტებთან ურთიერთობის მართვა (CRM) Customer Relationship Management (CRM) არის ბიზნეს სტრატეგია , რომელიც მოიცავს კომპლექსურ პროცესებს და საშუალებას გვაძლევს გრძელვადიანი , მომგებიანი ურთიერთობები ჩამოვაყალიბოთ კონკრეტულ მომხმარებლებთან , ის უზრუნველყოფს მოიზიდოთ ახალი მომხმარებლები და შეინარჩუნოთ არსებული მომხმარებლების ბაზა ლოიალურობის გაზრდის ხარჯზე . CRM-ის მთავარი ფუნქციაა უზრუნველყოს მომხარებელთან ურთიერთობა, განავრცოს კავშირები მათთან, გააუმჯობესოთ მომხარებელთან ურთიერთობის მეთოდები, გახადოთ თქვენი აქტივობები უფრო ეფექტიანი გაზარდოთ გაყიდვები და დანერგოთ საუკეთესო გამოცდილების ბიზნეს პროცესები, რომელიც ბიზნესის წარმატების უმნიშვნელოვანესი ფაქტორია. CRM სტრატეგიის ჩამოყალიბება გულისხმობს სამ უმნიშვნელოვანეს კომპონენტს. ეს არის პროცესი მყიდველის შეძენის, შენარჩუნების და მათთან თანამშრომლობის, რათა შეიქმნას უმაღლესი ღირებულება კომპანიისა და მომხმარებლისათვის. Bitrix24-ის CRM მოდულის მეშვეობით თქვენ მარტივად შეძლებთ ათასობით კლიენტთან უკუკავშირის დამყარებას და კლიენტის მოთხოვნების სრულად დაკმაყოფილებას , მომხმარებლების რთული სამყაროს მართვას. Bitrix24 დაგეხმარებათ მოიპოვოთ მომხმარებლის ნდობა და ლოიალურობა. Bitrix 24.CRM-ის ფუნქციები და შესაძლებლობები: გაყიდვები, ურთიერთობა კლიენტებთან, CRM- მარკეტინგი, მონაცემების იმპორტი/ექსპორტი, გაყიდვების ავტომატიზაცია, CRM-ის ავტომატური შევსება, მონაცემების იმპორტი/ექსპორტი, პროდუქცია CRM-ში, სახის ამოცნობა, ტელეფონია CRM-ში, მობილური CRM . (შეავსეთ უკუკავშირის ფორმა: https://bpmg.bitrix24.ru/pub/form/7__/zgt2p3/ )

მაჩვენე ვრცლად

Features

  • Campaign Management
  • Campaign Planning
  • Campaign Analysis
  • Client Management
  • Charting
  • Collaboration Tools
  • Contact Database
  • Real Time Data
  • Reporting
  • Social Media integration
  • task scheduling
  • Access Control
  • Automated Sales
  • Automated Remindes
  • Document Management
  • Lead Generation
  • Projections
შეაფასე
რეპორტი